Платформа «MRIYA»


/Files/images/2022-2023/kberbezpeka/2.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/3.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/4.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/5.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/6.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/7.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/8.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/9.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/10.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/11.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/12.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/13.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/14.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/15.jpg /Files/images/2022-2023/kberbezpeka/16.jpg


У зв’язку зі зростанням чисельності випадків небезпечної поведінки дітей, зокрема обумовлених впливом соціальних мереж в Інтернеті, Міністерство освіти і науки України надало Рекомендації для проведення додаткових профілактичних заходів закладами освіти серед дітей та інформування батьків щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі(лист МОН від 10.03.2021 № 1/9-128).Право дитини на безпеку та захист є базовим та поширюється на її життєдіяльність як онлайн, так і офлайн.


Окрім того, не кожна дитина в Україні володіє достатнім рівнем знань щодо ризиків у цифровому середовищі та навичками безпечної поведінки в цифровому просторі. Діти мають право здобувати знання та підтримку у використанні цифрового середовища. Надавати таку підтримку є спільною відповідальністю батьків, педагогічних працівників, суспільства загалом.

Кiлькiсть переглядiв: 134

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.